Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2009


Πριν δέκα λεπτά, πήρα το πιο υπέροχο τηλεφώνημα των τελευταίων μηνών. Το κινητό μου χτύπησε, έδειξε τον αριθμό του σπιτιού μου στην αναγνώριση και όταν απάντησα, άκουσα τον πατέρα μου να μου μιλάει! "Κόρη τι κάνεις";

ΒΓΗΚΑΜΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΒΓΗΚΑΜΕ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ!!! Από εδώ και εμπρός πιστεύω ότι τα πράγματα θα καλυτερεύουν.

Σας ευχαριστώ όλους σας και πάλι για τη φροντίδα και την έγνοια σας, που βοήθησε να αναρρώσει τόσο γρήγορα ο μπαμπαΓιάννης.

Συγχωρήστε με, φεύγω, με έχουν πάρει και κάτι ζουμιά περίεργα τώρα. Να είστε καλά και ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

34 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ευχομαι τα καλυτερα..τρεχα τωρα!!

kakos lykos είπε...

Άντε μπράβο!!!
Περαστικά σιδερένιος κι από δω και πέρα πάντα γερός και δυνατός να είναι!!!

Καλό Σαββατοκύριακο Κοκκινοσκουφίτσα :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.ΠΑΝΤΑ ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΣ.ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

DaisyCrazy είπε...

Αχ αυτός ο μήνας ξεκίνησε θετικά! Πάντα καλά Κοκκινοσκουφίτσα μου!
Φιλιά και καλό Σ/Κ!

M είπε...

:-) Τέλεια!

Όλα να πηγαίνουν από το καλό στο καλύτερο τώρα.

Φιλιά!

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Άντε κι είχα τη σκέψη σου σήμερα!
Από δω και πέρα όλα να πηγαίνουν όχι μόνο καλά αλλά τρίκαλα, σιδερένιος ο μπαμπάς σου!!!!

Δημιουργία είπε...

Σιδερενιος ο μπαμπας και ολα καλα απο εδω και μπρος.Καλο Σαββατοκυριακο.

Fri είπε...

Ωραία νέα!
Καλή ανάρρωση και γρήγορα σε χαρούμενους ρυθμούς όλοι σας εύχομαι!!!

πουαντερι είπε...

Σιδερενιος να ειναι και εσυ να πας να περασεις λιγο μαζι του να τον χαρεις.
Βγηκατε εσεις και μπαινουμε εμεις,ο δικος μου μπαμπας σημερα μπηκε και δεν ξερω τι εχει ακριβως.
Αγωνια, φοβος και οπως εχω ξαναπει δεν ειμαι προετοιμασμενη να χασω απο τωρα το στηριγμα μου.

nellinezi είπε...

Aντε ρε σκατό....με κάτι τόσο απλό που έγραψες με πηραν και μένα τα ζουμιά.

nellinezi είπε...

Oρίστε! Ούτε σιδερένιος δεν είπα ούτε τίποτα :-))) Σιδερένιος μανάρι μου ο μπαμπάς κι εσύ...τρυφερή όπως παντα :-)

Vassilis είπε...

Σιδερένιος, ατσαλένιος και ανοξείδωτος ο μπαμπάς! Εύχομαι ότι καλύτερο από εδώ και πέρα:)

next_day είπε...

γλυκιά μου Κοκκινοσκουφίτσα, μπράβο!!!
Χάρηκα πάρα πολύ για εσένα και ακόμα περισσότερο για τον μπαμπά!!
Βρε άσε τα ζουμιά στην άκρη..δεν είναι καιρός για τέτοια!Μόνο χαρές απο εδώ και πέρα!

next_day είπε...

γλυκιά μου Κοκκινοσκουφίτσα, μπράβο!!!
Χάρηκα πάρα πολύ για εσένα και ακόμα περισσότερο για τον μπαμπά!!
Βρε άσε τα ζουμιά στην άκρη..δεν είναι καιρός για τέτοια!Μόνο χαρές απο εδώ και πέρα!

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Είδες; Όλα πήγαν κατ' ευχήν!!!! Σιδερένιος να είναι πάντα!!!! Φιλιά πολλά!!!!!!

Dorothy είπε...

Αυτά είναι ωραία νέα :) Σιδερένιος ο μπαμπάς Γιάννης! Καλή εβδομάδα Κοκκινοσκουφίτσα μου!

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

inmusiclost, καλέ μου, ευχαριστώ! Ακόμη τρέχω!

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Κακέ Λύκε, ευχαριστώ τόσο πολύ! Ευχαριστώ και για το βραβείο που μου έδωσες και δεν έχω ακόμη αξιωθεί να παραλάβω, ευχαριστώ και για τον γλυκό σου τρόπο! Να είσαι καλά!

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

JK μου, σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Καλή εβδομάδα!

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Dorothea μου, ναι, κι άλλο κακό να μη μας βρει! ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

M μου, μακάρι καλο μου, μακάρι! Να είσαι καλά!

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Mάγισσα Κίρκη, τι ωραίο να σου λένε ότι σε σκέφτονται! Σε ευχαριστώ καλό μου για όλα τα υπέροχα που λες!!!

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Δημιουργία μου γλυκιά, σε ευχαριστώ πολύ!!!

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Fri μου, ευχαριστώ και σου εύχομαι βίον ανθόσπαρτο, όλο χαρές και χάρες!!!

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Πουαντερί μου, τι σερί είναι αυτό; Εύχομαι τώρα που γράφω να έχετε κι εσείς βγει. ΚΑΙ ΜΗ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΟΥΤΕ ΣΤΙΓΜΗ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΧΑΣΕΙΣ. ΟΥΤΕ ΣΤΙΓΜΗ. ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ. Φιλιά πολλά!

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

nellinezi μου (όλο μαζί, nellinezi μου), κοίτα ποιος μιλάει! Που με τις τελευταίες αναρτήσεις σου με έκανες αλοιφή! Σ' ευχαριστώ πολύ!!!

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Vassili μου, σε ευχαριστώ πολύ, ιδίως για το ανοξείδωτος, μου άρεσε! Να είσαι καλά!

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

next_day, τρυφερούλα μου, πόσα ευχαριστώ να σου πω για τη φροντίδα σου; Ένα και καλό: Ευχαριστώ!!!

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

stavroula μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!! πώς είσαι;

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Dorothy, εγώ κι ο μπαμπαΓιάννης σε ευχαριστούμε πολύ! Αν και μας έκανες να κλάψουμε με το σημερινό σου υπέροχο ποστ!!! Φιλιά, καλή εβδομάδα!!!

Matriga είπε...

Kοκκινοσκουφίτσα,

Εύχομαι το καλύτερο για τον πατέρα σου και το πατέρα της Πουαντερί. Σιδερένιοι και πάντα με χαμόγελο στο σπιτικό τους!
Εμείς σήμερα θα πάρουμε το αποτέλεσμα της βιοψίας για τον δικό μου...

Χαίρομαι που στάθηκες τόσο δυνατή και συνάμα τυχερή, ώστε να τον έχεις και πάλι κοντά σας.

Koχυλένια φιλιά :))

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Μatriga, ελπίζω τώρα που απαντάω να έχεις πάρει θετικά αποτελέσματα για τον πατέρα σου. Έχεις τις ευχές μου για το καλύτερο. Και να σταθείς το ίδιο τυχερή, αφού σίγουρα είσαι το ίδιο δυνατή με μένα
Να είσαι καλά!

Matriga είπε...

Κοκκινοσκουφίτσα,
Σ' ευχαριστώ πολύ, αλλά ακόμα δεν ξέρουμε τι ακριβώς συμβαίνει. Μας τα μασάνε οι γιατροί. Να είσαι καλά και συ και οι δικοί σου :)

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Εύχομαι να μην είναι τίποτα σοβαρότερο. Πάντως ξέρω από τα δικά μας ότι αν η μαγνητική δεν επιστραφεί γρήγορα, αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει επείγουσα προτεραιότητα, διότι δεν βρέθηκε κάτι κακό. Κάνε υπομονή κι έχε πίστη!