Παρασκευή 20 Μαρτίου 2009

Μουσικό διάλειμμα

Στο τέλος μιας πολύ δύσκολης, κουραστικής και έντονης εβδομάδας, γεμάτης γεγονότα, βρίσκω ξεκούραση και παρηγοριά στη μουσική που αγαπώ. Θα περάσω το διήμερο ακούγοντας π.χ. αυτό:

Ο Στόκας είναι ένας περιπλανώμενος ιππότης - ήρωας για μένα. Καλλιτέχνης με Κ κεφαλαίο. Και αυτό το τραγούδι μιλάει μέσα μου όποτε κι αν το ακούσω.

Αλλά θα ακούσω και αυτό, γιατί τρελαίνομαι να το τραγουδάω (ναι ρε, έχετε κανένα πρόβλημα; τραγουδάω, μόνον για μένα και σε μένα, αλλά έστω κι έτσι τραγουδάω)
Να περάσετε καλά και να γεμίσετε τις μπαταρίες σας. Μέσα από την καρδιά μου να είστε όλοι καλά και να προσέχετε τον εαυτό σας.

20 σχόλια:

If...ιγένεια είπε...

Τραγουδα κι ας ειναι και τσιφτετελι αφου σε ευχαριστει! Ωραιες οι μουσικες επιλογες σου και ευχομαι να εχεις ενα Σ/Κ ακριβως οπως το χρειαζεσαι και το επιθυμεις..

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

NA ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ.ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ.

kopria είπε...

Λέει στην Οδύσσεια ο Όμηρος ότι το τραγούδι είναι η μέγιστη τέχνη. Ίσως διότι έχει κατευθείαν επαφή με την ψυχολογία του ανθρώπου. Ακόμη είναι η τέχνη που πραγματικά δεν έχει σύνορα πολιτιστικά ή άλλα. Η φυγή από την σκληρή καθημερινότητα που είναι αναγκαία

Lina είπε...

Στόκας! ωραίος =)

kakos lykos είπε...

Kοκκινοσκουφίτσα μου μην σταματάς να τραγουδάς, το τραγούδι είναι εκτόνωση και στη χαρά και στη λύπη.

Καλό και χαρούμενο Σαββατοκύριακο :)

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Καλά σε κατάλαβα εγώ ότι είσαι rock κατάσταση!!!!!!!!!!!
Και γω μαζί σου, είμαι.... Ο καλύτερος τρόπος εκτόνωσης!!!!

Δημιουργία είπε...

Ομορφες οι μουσικες σου. Να εχεις μια καλη εβδομαδα.

K@terin@ είπε...

καλημέρα κοκκινοσκουφίτσα !!1
που είσαι το σ/κ πέρασε σταμάτα να τραγουδάς και πες μας και κανένα γεια!!!

Fri είπε...

Και τελικά πώς τα πέρασες το ΣΚ?
Καλή εβδομάδα :)

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Γεια σου Ιφιγένεια! Πολύ χάρηκα που ήρθες κατά δω!!! Είσαι καλά; Τσιφτετέλια τραγουδάω μόνο όταν πλένω πιάτα, γίνεται έτσι πιο πχιοτικό το πλύσιμο. Τα κομμάτια που έβαλα στην ανάρτηση μου θυμίζουν τα σχολικά μου χρόνια, τότε που τα παίζαμε στα πάρτυ. Ευχαριστώ για τις ευχές, αλλά το Σ/Κ μου βγήκε τελικά ο πάτος από τις εκκρεμότητες! θα τα ξαναπούμε.

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

JK, από εδώ κι εμπρός να μου εύχεστε να πήξω το Σαββατοκύριακο, μπας και ξεκουραστώ καθόλου. Άσε, Σάββατο γράψιμο και Κυριακή φασίνα. Ωραιότατα ήταν, τι να σου πω! Καλή εβδομάδα ομορφιά μου!

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Polykarpe, κι εγώ το πίστευα αυτό ακράδαντα πιο παλιά, αλλά τελευταία ανακάλυψα και μάλλον με επηρέασε και ο Κακός Λύκος !))))) ότι και η ζωγραφική εχει την ίδια δύναμη να "περνάει" μέσα μας. Αλλά η μουσικη παραμένει το απόλυτο ανεβαστικό ή κατευναστικό για το σωματάκι και την ψυχούλα μας. Καλή εβδομάδα σου!

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Lina, καλώς ήρθες! Ε μα, χρειαζόταν μια εκπαιδευτικός εδώ μέσα να μας βάλει σε σειρά! Ο Στόκας είναι ΚΟΡΥΦΗ. Κι έχω κι άλλους στο μυαλό μου.... Πολύ χάρηκα, σε διαβάζω καιρό τώρα! Φιλιά.

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Kake Lyke, ένας καλλιτέχνης όπως εσύ τα καταλαβαίνει καλύτερα αυτά. Τυχεροί είστε εσείς που μπορείτε να μετουσιώνετε τα συναισθήματα σε τέχνη... Φιλιά πολλά!!!!

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

stavroula, μη σε ακούσουν οι φίλοι μου, θα γελάνε 10 μέρες! Όλοι πιστεύουν και εγώ δηλαδή το ίδιο νόμιζα, ότι είμαι μόνο για μπαλάντες και ελαφρολαϊκιά ποπ. Όμως τελικά μάλλον ροκίζω, χωρίς να το πολυκαταλαβαίνω! Βασικά ήθελα να βάλω Nick Cave and the Bad Seeds εκείνο το ντουέτο με την Kylie Minogue "Wild rose" ή κάπως έτσι, αλλά ήταν πολύ σκοτεινό και δεν ταίριαζε για αρχή Σαββατοκύριακου. Όμως ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ να το ακούω. Να μιλήσουμε καμιά μέρα για το τί είναι ροκ, ωραίο θέμα! Φιλιά!!!!

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Δημιουργία, δεν ξέρω για την καλή εβδομάδα που μου εύχεσαι, αλλά για ωραία τσάντα σίγουρα το έχω :))))))) Πρέπει να μάθω πώς να ανεβάζω φωτογραφίες από το κινητό, να σου κάνω μια ανάρτηση καταπώς σου πρέπει. Ευχαριστώ για όλα! Φιλιά!!!

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Kατερινάκι, ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ! ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!Με το καλό το νέο μπλογκ! Ωραίο όνομα πραγματικά. Διάβασα το ποστ σας και λύθηκα στα γέλια! Να του πεις του Λασπό να μην κυκλοφορεί με σκουφάκια, κουκούλες και τα συναφή, γιατί του την έχω στημένη και η ΓΑΔΑ απέχει από εδώ δύο λεπτά !:)))))))))))))))))))))))
Θα έρθω να σας απαντήσω καταλλήλως.

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Fri, congratulations!!!!! (ταταμ, ταρατατατατάμ - Στο σημείο αυτό ξεπετάγονται τεράστια πολύχρωμα μπαλόνια, κομφετί και ακούγεται το "We are the champions"). Συγχαρητήρια για την νίκη και το δώρο σου. Πέρα από την πλάκα, το όνομα που πρότεινες ήταν πολύ ωραίο. Ήσουν άξια αντίπαλος και γιατί δεν λύγισες στα ποταπά και φτηνά μου σχόλια. Εύγε τέκνον μου! Εγώ, δεν μου φτάνει που δεν κέρδισα τρομάρα μου, είχα ένα καραγεμάτο Σ/Κ και πού να δεις τι μου επιφύλασσε η Δευτέρα. Άσε, η ώρα είναι 6 και εγώ θα είμαι γραφείο τουλάχιστον 2 ωρίτσες ακόμη. ΈΧΩ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΑΥΡΙΟ !(((((

Dorothy είπε...

Iggy ruleeeessss λέμε!!! Καλή εβδομάδα Κοκκινοσκουφίτσα :)

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Dprothy, Βάρναλης RULESSS!!!! Καλή εβδομάδα λέμε!!!!!!!