Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009

Πυρετός για σινεμά


Λοιπόν σήμερα έχω πυρετό. Όχι πολύ, γύρω στο 38 υπολογίζω, γιατί δεν έχω και θερμόμετρο, αλλά θερμόμετρο και ρολόι είμαι από μόνη μου και ρωτήστε όποιον με ξέρει να σας το πει. Μάλλον την πάτησα λόγω καιρού. Όμως, δεν υπάρχει περίπτωση να το βάλω κάτω. Και στη δουλειά ήρθα, και μια χαρά τα πάω (αν εξαιρέσεις που όλα τα δικόγραφα τα βλέπω σκούρα ροζ) και το πρόγραμμά μου δεν το αλλάζω: Σήμερα έχει σινεμά, πάει και τελείωσε! Θέλω να δω δύο ταινίες: Το "Ο Παράδεισος στη Δύση" και το "Η Σκόνη του Χρόνου". Μήπως έχετε δει κάποια από αυτές; Γιατί δεν ξέρω ποια να διαλέξω, μου φαίνονται εξίσου ενδιαφέρουσες.
Α, πριν δύο Κυριακές, πήγα και είδα στο Village Park το "Πεθαίνω για σένα" με την Ελένη Ράντου. Μου άφησε την εντύπωση ότι η γυναίκα έχει πολλά να δώσει στο ελληνικό σινεμά. Πολύ ωραίες εικόνες, ωραίες ατάκες. Ξεχώρισα δύο:
Σε μια σκηνή, ένας από τους ήρωες λέει στη Ράντου: "Καλά εσύ τι ανάγκη έχεις;"
Κι εκείνη απαντά με ένα βλέμμα γυάλινο που είναι όλα τα λεφτά: "Δεν φαντάζεσαι πόσο πολλή ανάγκη έχω".
Και προς το τέλος της ταινίας, η Ζωή (ο χαρακτήρας που υποδύεται η Ράντου) πετάει το θεϊκό "Κι εγώ πεθαίνω για σένα. Σημασία όμως δεν έχει για ποιον πεθαίνεις, σημασία έχει για ποιον ζεις". Αυτά! Εγώ πάντως θα την ξανάβλεπα, αν και όχι στα Village (πάλι όμως εκεί θα πάω σήμερα). Βρε παιδί μου, είναι λίγο πληκτικές οι αίθουσες εκεί και τόσο εμπορευματοποιημένο το όλο θέαμα που χάνεις τη μαγεία του κινηματογράφου τελικά. Ας όψεται όμως που εκεί μπορείς να δεις όποια ταινία θέλεις σε σχεδόν οποιαδήποτε ώρα. Κι αυτό είναι πολύ βολικό.
Πολλά φιλιά και αν θέλετε, πείτε κι εσείς τη γνώμη σας για να διαλέξω. Φιλιά!

15 σχόλια:

maria είπε...

Πρώτα από όλα θα σου ευχηθώ περαστικουλια .τελικά το κρύο μας τσάκισε όλους .
Όσο για ταινία δεν μπορώ να σου προτείνω γιατί δεν έχω δει καμιά από τις δυο.
Θα έλεγα να πας σπίτι να ξεκουραστείς γιατί αυτές τις χαζομάρες έκανα και εγώ και ακόμη άρρωστη είμαι .

Φιλάκια και καλό απόγευμα .

πουαντερι είπε...

Ηρθες διπλα απο το σπιτι μου καλε;!
Αν το ηξερα θα εβγαινα να σε δω!!!
Εγω ετσι οπως ειμαι τωρα ψυχολογικα μαλλον θα διαλεγα την "σκονη του χρονου"
Οτι κι αν δεις ωραια θα ειναι!!! μονο και μονο που θα βγεις απο το σπιτι φτανει.
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ!!!!!

Fri είπε...

Περαστικά σου και γρήγορα!
Δεν έχω δει κάποια από τις ταινίες οπότε άποψη δεν έχω.
Την ταινία με τη Ράντου την έιδα και εγώ πριν από καναδυό εβδομάδες, αλλά δεν είμαι σίγουρη για τις εντυπώσεις που μου άφησε... Μου αρέσει η Ράντου πολύ, αλλά η ταινία μου φάνηκε κάτι σαν ένα εύκολο θέαμα για να περάσεις 2 ώρες...
Καλά να περάσεις απόψε!

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Μαράκι μου, ευχαριστώ για τα περαστικούλια!Άμα πάω σπίτι όπως λες, θα πέσω για τα καλά κάτω κι αυτό με τσαντίζει απίστευτα, το κάνω μόνο σε περίπτωση απόλυτης ανάγκης και μόνο. Φιλιά!

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Πουαντερί μου, μη σε νοιάζει, θα συναντηθούμε σίγουρα την επόμενη φορά! Τα διάβασα όλα για τις περιπέτειές σου, λυπάμαι πολύ κούκλα μου, αλλά να είσαι σίγουρη ότι η κόρη σου πολύ σύντομα θα είναι ολόγερη και χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Όσο για το τηλέφωνο, άμα θες, στέλνω μια επιστολή με τη τζίφρα μου να δούμε τι θα γίνει. Για δες και πες μου!

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Fri, ξέρεις, έχεις δίκιο, γιατί κάποιοι συντελεστές αδικούσαν το σενάριο. Επίσης θα μπορούσε να έχει δουλευτεί παραπάνω, αλλά εύκολο θέαμα δεν μου φάνηκε, μάλλον αν ήταν πιο "σφιχτό" το στήσιμο να αποδιδόταν καλύτερα η αλληγορία και η μουσικότητα της εικόνας. Ευχαριστώ μικρό μου! Κλίνω προς τον Παράδεισο στη Δύση. Με έχουν εντυπωσιάσει τα τρέιλερ! Φιλιά!

everything53 είπε...

Περαστικά! Να ντυθείς καλά όμως αν βγεις τελικά για σινεμά.
Όσο για τις ταινίες, δεν τις έχω δει... Περιμένουμε τις δικές σου εντυπώσεις από όποια δεις τελικά :)

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Γεια σου Everything! Tι κάνεις; Ευχαριστώ αγάπη μου. Αν τελικά με κρατήσουν τα πόδια μου και πάω, θα γράψω αύριο πώς μου φάνηκε τελικά. Εσύ πιστή στο Nip/Tuck;

everything53 είπε...

Ναι! Σε ό,τι είμαι πιστή, είμαι πάντα πιστή! :)

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Σπάνια αρετή χρυσό μου! Αλλά και οι πρωταγωνιστές κούκλοι, ε;
A, αν θέλεις, θύμησέ μου κάποια στιγμή να καταδώσω το ΠιΠι στον Κακό Λύκο! Υπάρχει λόγος!

Το χρυσό ΠιΠι είπε...

ΣΕ ΒΛΕΠΩ

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

ΠιΠι, πού με βλέπεις καλέ;

kakos lykos είπε...

Περαστικά αρρωστούλι, πιες και καμιά βιταμινούλα καλό θα σου κάνει.
Τις ταινίες που λες δεν τις έχω δει ακόμα, έτσι δεν μπορώ να εκφέρω άποψη.
Καιιιι.... Θα περιμένω πολύ ακόμα να μου καταδώσεις το πιπί;;;;;Ε; Ε; Ε;
:)))))))))))

Πιπί μίλα τι έκανες πάλι;;;;;;

:PPPPPPPP

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Κακέ Λύκε, ευχαριστώ για τις συμβουλές. θέλεις να σου στείλω καλύτερα ένα mail, γιατί δεν είναι ένα, δεν είναι δυο αυτά που θέλω να καταδώσω;;;

Matriga είπε...

Περαστικά σου, Κοκκινοσκουφίτσα. Και γω μια από τα ίδια... μόνο που δεν έχω υψηλό πυρετό. Είμαι ακόμα στο γραφείο και το κεφάλι μου πάει να σπάσει. Ευτυχώς που έρχεται το Σαβ/κο! Λέω να πάω στο σινεμά, αλλά δεν ξέρω τι να πρωτοδώ...
Καλή ανάρρωση