Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2008

ευχαριστώ

Μετά από αρκετές ημέρες τρελής και άσπλαχνης δουλειάς, εδέησα να ανοίξω αυτό το έρημο το μπλογκ (ο Θεός να το κάνει) να δω αν υπάρχει ακόμη. και ω τι έκπληξη βρήκα ένα πολύ ζεστό σχόλιο από τον theogr, που με καλωσόριζε. ευχαριστώ πολύ και από εδώ! α, και αν δεν το έχετε δει, τσεκάρετε το τέλειο μπλογκ του, http://kiposgr.blogspot.com/, δείτε το και δεν θα χάσετε! θα παίξετε και εκείνο το τέλειο παιχνιδάκι που έχει, που μπορεί βέβαια και να σε βάζει να ψάχνεσαι για χρόνια, αλλά δεν πειράζει! να είσαι καλά theogr!

καλό σ/κ σε όλους μας και νοικιάστε να δείτε τις γέφυρες του Μάντισον (υπέροχη ταινία για Κυριακή στο σπίτι)

3 σχόλια:

Theogr ο κηπουρός είπε...

Καλό μήνα έχεις πρόσκληση.

πουαντερι είπε...

ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!
Εχω ριξει εγω βρισιμο μεχρι να μαθω απο μπλοκια κ.λ.π. που δεν μπορεις να φανταστεις;!
μετα ομως απο ενα χρονο σχεδον εχω γινει ΕΞΠΕΡ στο θεμα.
Αλλά εχω σπασει οπως λες κι εσυ τα νευρα πολλων μεχρι να το καταφερω....
αντε καλες δουλειες και να τα λεμε συχνα γιατι ειμαι και εγω πολυλογου.

Μάτα είπε...

Καλώς όρισες κοκκινοσκουφίτσα!
Πάρε θάρρος και προχώρα!Μην αφήσεις τον κακό λύκο να σε φοβίσει. Πολλοί από μας είμασταν άσχετοι αλλά τα καταφέραμε.
Στο επαναδιαβάζειν και επαναγράφειν!