Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

Εγώ κι εσύ (κι εσύ βέβαια)

Σε μια όχι μακρινή εποχή, σας είχα πάρει τα αυτιά (κι ένας Θεός ξέρει και τι άλλο), ότι χρειάζομαι έναν σύντροφο κλπ κλπ κλπ, ανέβασα και σχετική ανάρτηση μάλιστα με το πώς τον ήθελα, τι προδιαγραφές έπρεπε να πληροί και άλλα πολλά. Το ίδιο ευχόμουν κι από μέσα μου, έλεγα ότι έχω βαρεθεί να είμαι μόνη, ότι έχω πήξει με τα ίδια και τα ίδια και παρακαλούσα να εμφανισθεί στο δρόμο μου ένας άνθρωπος της προκοπής, σύμφωνα με τα δικά μου δεδομένα πάντα.
Η ζωή όμως, ξέρει πάντα καλύτερα από εμάς. Κι άκουσε μεν την ευχή μου, όμως την πραγματοποίησε πρόσφατα με πολύ σοφότερο τρόπο. Γιατί αντί γκόμενου, μου έστειλε κάτι πολύυυυυυυ καλύτερο: δύο καινούριους φίλους, όχι φίλους, κολλητούς!
Είναι ζευγάρι, πολύ νέοι, πολύ αγαπημένοι, πολύ ενδιαφέροντες, πολύ αγαπησιάρηδες. Και πολύ ανοιχτοί. Ανοιχτοί στην επικοινωνία. Ανοιχτοί στους ανθρώπους. Με μια γλυκύτητα στο λόγο και τις πράξεις που σπάνια συναντάς πια. Ειδικό εγκώμιο θα πλέξω στον Α, καθότι χρισθήκαμε πιο κολλητοί, αφού η Λ είχε ήδη το έτερο κολλητό της ήμισυ, αυτό όμως ουδόλως σημαίνει ότι δεν αναγνωρίζω την ίδια χαρά μέσα μου όταν μιλάω μαζί της.
Ο κολλητός που λέτε είναι από εκείνη την πάστα που πίστευα ότι είχε εκλείψει από τον πλανήτη μαζί με τους βροντόσαυρους. Άνθρωπος αλέγκρος, τρυφερός, προστατευτικός, με απίστευτο χιούμορ. Από εκείνους τους υπέροχους τύπους που θα σε πάρουν τηλέφωνο έτσι, για να σε ακούσουν. Που θα σου στείλει μήνυμα για να μάθει πώς πάει η μέρα σου. Που θα σε πει "ψυχούλα μου" και θα ξέρεις ότι το εννοεί. Που θα σε αφήσει από την πρώτη στιγμή να πάρεις χώρο μέσα του και θα σε εμπιστευτεί χωρίς επιφυλάξεις. Που θα ξέρεις ότι από τη στιγμή που "σφίξατε χέρια" κι είστε φίλοι, θα είναι έτσι, πάει και τελείωσε (αν άλλαζες και ομάδα ρε κολλητέ, τι ωραία που θα ήμασταν!). Που θα του πεις και τα προβλήματά σου που λέει ο λόγος και θα σε ακούσει πραγματικά. Που όταν τον χρειαστείς θα είναι πάντα εκεί. Που θέλεις να είσαι κι εσύ πάντα εκεί για αυτόν. Κι όλα αυτά μέσα σε λιγότερο από μία εβδομάδα. Τ' ακούς φιλαράκι; Έπαθα κεραυνοβόλα φιλία με την πάρτη σου!
Θα σταματήσω εδώ την εξομολόγηση, αλλά θα ακολουθήσει και δεύτερο μέρος στα σίγουρα. Ελπίζω να έχετε κι εσείς στη ζωή σας τέτοιους φίλους. Και ξεκαθαρίζω ότι βέβαια έχω κι άλλους φίλους, κυρίως όμως γυναίκες. Η διαφορά είναι ότι συνήθως πίστευα πως αληθινή φιλία, άδολη και ειλικρινής, δεν μπορούσε να στεριώσει με έναν άντρα. Και να που ήρθε ο Α και διέψευσε την γριέντζω την Κοκκινοσκουφίτσα (ευτυχώς!)
Κλείνω εδώ για σήμερα. Όταν θα διαβάζετε αυτή την ανάρτηση, θα μπαίνει Φεβρουάριος. Να είστε καλά, να περνάτε καλύτερα και καλή μας εβδομάδα!
Υ.Γ. Κάντε λίγη υπομονή, και τη Δευτέρα πιστεύω ότι θα απαντήσω σε όλα τα σχόλια που η γαϊδούρα έχω αφήσει μόνα κι ορφανά. Ευχαριστώ για την κατανόηση!
Πολλά Φιλιά
Κ.

11 σχόλια:

trypokarydos είπε...

Είναι πολύ σημαντικό, μέσα σε ένα κόσμο που δεν λογαριάζει τίποτα και δεν υπολογίζει τίποτα, να είμαστε πιο προσεκτικοί. Να ξεχωρίζουμε ανθρώπους που με τις λέξεις τους, τα λόγια τους, τα γραπτά τους, μας αγγίζουν. Η ζωή μας είναι μικρή για να μην αρπάζουμε τις μικρές ευκαιρίες της για να είμαστε ευτυχισμένοι! Εγώ άρπαξα την ευκαιρία και γνώρισα έναν καταπληκτικό άνθρωπο. Τα λόγια που θα έλεγα για την Κ δεν θα διέφεραν πολύ απο αυτά που είπε αυτή για μένα στο post της (απλά αυτή τα γράφει καλύτερα). Σ'ευχαριστούμε που μπήκες στη ζωή μας!!! Κολλήταρι μου να είσαι πάντα καλά και μη μασάς, θα είμαι εδώ (και ίδια ομάδα)! Α και (Λ)

Hfaistiwnas είπε...

χεχε! Άντε καλή εβδομάδα!

Amelie είπε...

πολύ γλυκό ποστ!!!με εκανες να θυμηθω τους λογους που αγαπαω τοσο τους κολλητους μου!
καλη βδομαδα να εχεις και καλο μηνα!

Savvina είπε...

Γι'αυτό δεν απαντάς στις κλήσεις που σου κάνω?????
Βρήκαμε καινούργιους φίλους και ξεχάσαμε τους παλιούς....
Καλάααααααααααααα............

(πλάκα κάνω... χα χα χα χα χα)

Είναι πολύ σημαντικό να ξέρεις ότι δίπλα σου έχεις έναν άνθρωπο που θα σου σταθεί όχι μόνο στα ευχάριστα (που όλοι εκεί κοντά σου είναι με έναν μαγικό τρόπο), αλλά και στα δυσάρεστα, που τότε τους έχεις πραγματική ανάγκη.
Η φιλιά μεταξύ αντρών-γυναικών είναι από τις πιο δυνατές και τις πιο όμορφες.
Έχοντας έναν άντρα φίλο μπορεί να καταλάβεις καλύτερα την συμπεριφορά και τον τρόπο σκέψης των αντρών.
Χαίρομαι για τους νέους σου φίλους.
Αφού είσαι καλό παιδί και το αξίζεις.
Να είσαι καλά Κοκκινοσκουφίτσα-φιλενάδα.
Καλό μήνα να έχεις και καλή εβδομάδα.
Πολλά φιλιά.

Saigon & Baygon Inc. είπε...

Παιδάκια, παιδάκια μου... :-)
Δεν ξέρετε πόσο χαίρομαι που έχετε χαζέψει έτσι ο ένας με τον άλλο! Είναι καταπληκτικό αυτό που σας συμβαίνει, το βίωσα γνωρίζοντας τον Baygon, και θα ήταν υπέροχο να έχουν όλοι οι άνθρωποι την τύχη να βρουν τον κολλητό τους φίλο (και τη σύνεση να τον κρατήσουν στη ζωή τους)!
Φιλιά πολλά κι από μένα λοιπόν, εντός κι εκτός παρενθέσεως. LOL

Saigon

Fri είπε...

Πολύ τρυφερό το ποστ Κοκκινοσκουφίτσα, με έκανες να χαμογελάσω:)

Καλό μήνα και καλή εβδομάδα!!!

DaisyCrazy είπε...

Να χαίρεσαι τους φίλους σου Κοκκινοσκουφίτσα μας :)

Τώρα για κεραυνοβόλα φιλία κι ειδικά με άντρα... δεν ξέρω.. έχω τις επιφυλάξεις μου προσωπικά. Εσύ όμως που το ζεις ξέρεις καλύτερα.

Καλό μήνα!!!

b|a|s|n\i/a είπε...

δεν έχει φύλο η φιλία. σαν υπάρχει αλήθεια συναισθημάτων αμοιβαία οι άνθρωποι κολλάνε μεταξύ τους για πάντα.
τυχεροί οι φίλοι σου.
πολύ καλό σου μήνα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΙΑ ΛΕΞΗ ΙΕΡΗ
ΑΝΘΟΣ ΠΟΥ ΑΝΘΙΖΕΙ ΣΠΑΝΙΩΣ
ΜΑ ΑΝ ΑΝΘΙΣΕΙ ΚΑΠΟΤΕ
ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΙΩΝΙΩΣ

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ:)))

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Σπάνια βρίσκεις τέτοιους ανθρώπους πια!
Κοκκινοσκουφίτσα μου είμαι Αθήνα..... αν όλα πάνε καλά και βρεθεί χρόνος λες να πίναμε εκείνο το καφεδάκι που λέγαμε?
Καλό μήνα γλυκιά μου!!!!

Admin - Αμβρόσσιος είπε...

Πολύ ωραίος λόγος...Σε διαβάζω από ενδιαφέρον. Το πιο ζεστό και τέλεια επιμελημένο ,διαδικτυακό ημερολόγιο...Περιμένουμε κι άλλα....!!! Μην αργείς!!!